Flames Of Eternity
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Flames Of Eternity

Foe's offesielle forum

HomeSearchRegisterLog in

Dere trenger noen til og lage noe for dere

Go down 
2 posters
AuthorMessage
andy dia
Guest

Dere trenger noen til og lage noe for dere Empty
PostSubject: Dere trenger noen til og lage noe for dere   Dere trenger noen til og lage noe for dere Icon_minitimeSun Mar 11, 2007 7:06 pm

snakket med luma og han sier dere trenger noen til og lage clan logo og livecard, jeg har alt jeg trenger for og lage men det tar tid. kan sende meg en pm på vis dere er intrisert så kan vi diskutere fram til noe?
Back to top Go down
Cyclone
Admin
Cyclone

Number of posts : 261
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Dere trenger noen til og lage noe for dere   Dere trenger noen til og lage noe for dere Icon_minitimeSun Mar 11, 2007 7:28 pm

hehe... ja vi gjør faktisk det. Hvor vil du PMen henn? Razz

hva med at du adder meg på msn eller sender meg en e-post? gett_cool91@hotmail.com
Back to top Go down
Uggis

Number of posts : 201

PostSubject: Re: Dere trenger noen til og lage noe for dere   Dere trenger noen til og lage noe for dere Icon_minitimeMon Mar 12, 2007 5:03 pm

hadde nå egentlig vært kjempe fint, om du hadde giddet å lage en avatar også Razz setter pris på alt du gjør for oss Very Happy
Back to top Go down
Cyclone
Admin
Cyclone

Number of posts : 261

PostSubject: Re: Dere trenger noen til og lage noe for dere   Dere trenger noen til og lage noe for dere Icon_minitimeMon Mar 12, 2007 8:14 pm

Han skal ikke lage for oss... har rett å slett ikke penger til 500 kroner for et bilde.

Låst
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Dere trenger noen til og lage noe for dere   Dere trenger noen til og lage noe for dere Icon_minitime

Back to top Go down

Dere trenger noen til og lage noe for dere
Back to top 
Page 1 of 1