Flames Of Eternity
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Flames Of Eternity

Foe's offesielle forum

HomeSearchRegisterLog in

En forklarig på hva som har skjedd og hvorfor...

Go down 
AuthorMessage
Cyclone
Admin
Cyclone

Number of posts : 261
Registration date : 2007-02-14

En forklarig på hva som har skjedd og hvorfor... Empty
PostSubject: En forklarig på hva som har skjedd og hvorfor...   En forklarig på hva som har skjedd og hvorfor... Icon_minitimeWed May 23, 2007 6:33 pm

Hei... Jeg er nå fryktelig lei av folk som spør hvorfor klanen er som den er nå, så her kommer alt sammen.

Slyy FoE og Stian FoE nå kjent som nC Slyy og nC Dr3amsniper, leavet FoE for å prøve å starte si egen klan, de hadde sagt at jeg ( Cyclone ) var en dårlig leder og de hadde lyst ti å prøve å styre en klan selv.

Etter dette har både forumet og alle medlemmene i FoE blitt spammet ned med drit, av f'eks nC dr3amjoker og tidligere medlem av FoE; Jahn FoE... det har også vært mye diskusjoner blandt andre om at FoE kanskje går under nå...

Svaret på dette er nei, FoE vil fortsatt være der, spesielt når halo3 kommer.

Nå er jeg fryktelig lei av alle snakker dritt, så håper denne posten kan få en slutt på det, ja de har leavet, ja FoE vil fortsatt være og Nei jeg bryr meg overhodet ikke, jeg driter i om 3-4 personer har lyst til å leave, bra for dem...

Så lykke til med klanen til Slyy og Stian, vi ønsker ikke å krangle, så håper dere rspekterer det... det gjelder absolutt alle, også medlemmer i FoE, ingen mer dritt kasting...

takk for det, å nå håper jeg at jeg slipper å høre noe mer om det...

En forklarig på hva som har skjedd og hvorfor...
Back to top 
Page 1 of 1