Flames Of Eternity
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Flames Of Eternity

Foe's offesielle forum
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Good Luck!!!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Forza-Gr
Guest




Good Luck!!! Empty
PostSubject: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeMon May 21, 2007 10:15 pm

Vil bare ønske dere lykke til med klanen, dere kommer til å slite uten nC Slyy og Stian. lykke til da hamstern!!!
Back to top Go down
Laugh Killer

Laugh Killer


Number of posts : 303
Age : 32
Bosted : Bergen
Registration date : 2007-02-18

Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeTue May 22, 2007 8:16 am

takk for at sier fra... men klanen kommer til å fortsette som før
Back to top Go down
Skolte FoE




Number of posts : 37
Age : 32
Bosted : Bergen/Åsane
Registration date : 2007-04-10

Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeTue May 22, 2007 9:21 am

Vi vil klare oss fint..
Back to top Go down
Cyclone
Admin
Cyclone


Number of posts : 261
Registration date : 2007-02-14

Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeTue May 22, 2007 8:22 pm

hehe... stian og slyy er gode i gears, men det er faktisk ikke verdens undergang at noen stikker fra klanen. Det bryr meg faktisk utrolig lite. Dessuten er gears dødt, halo står for tur... Stian skal ikke spille Halo, så slyy får ha lykke til med å drive den halo klanen...

btw så kommer de neppe til å ha oen suksess med crazyoker og f'eks jahn på laget... så med mindere de skaffer noen andre, så kommer de kortere en oss....

vet ikke hvem forza-gr er, men si hvem du er, ingen grunn til å være en feig drittunge liksom... noe du sikkert er, siden du snakker dritt!...
Back to top Go down
Jahn
Guest




Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeTue May 22, 2007 11:23 pm

Forza-Grandiosa var meg, innse det klanen går til helvete. du sier bare at GOW er dødt fordi du suger i det. btw jeg er hvertfall ikke en jævla hamster som gnager på senga si, og spiser sagflisa! Bring it on Bitch!
Back to top Go down
slyy
Guest




Good Luck!!! Empty
PostSubject: hehe   Good Luck!!! Icon_minitimeWed May 23, 2007 2:40 am

jeg skal spille halo,stian skal spille halo.tviler på at denne clanen slår oss i noen spill.men vi får se.ja ja.vi har no 5 månder på oss til og bli best i gears på.så er det halo.viss dere kjeder dere en dag,send meg en medling så skal vi ta en kamp i gears...lykke til videre.

Ps.mange gode spillere er på vei ja..



slyy
Back to top Go down
Laugh Killer

Laugh Killer


Number of posts : 303
Age : 32
Bosted : Bergen
Registration date : 2007-02-18

Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeWed May 23, 2007 9:48 am

halo 3 kommer vi til å owne dere i...
vi får se ka som skjer, men vi kommer til å satse på halo 3
Back to top Go down
RyCkoN

RyCkoN


Number of posts : 110
Age : 34
Bosted : Molde
Registration date : 2007-03-05

Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeWed May 23, 2007 10:11 am

vil bare si at nC vil bli et NOOBE lag i Halo 3. har spilt med slyy og han er nabb, og i vil ikkje komme til å joine nC.
Jahn du burde passe ræva di. hvis i møte det i oslo under Halo NM så ska i faen me denge skiten ut av det. Det va jo like så greit at du ikke e med i klanen og at du blei kicka. Du va jo den dårligste i klanen så du behøve ikke å slenge skit te Anders bare fordi han kicka det pga. alt det tulle du laga.

nC vil komme til å drite på draget når det gjeld Halo 3. ingen av dokker har spilt det før, eller spilt det så vitt. kan også hende at jeg får et av norges beste halo 2 lag til FoE, ellers så joine i dem. Men vil bare si at Anders gjør en god jobb som leder selvom han e bare 16 år. Slyy og Stian...dokker må jo spille på host så det avgjør det meste. I skrik heller ikkje fordi dokker leava. i gjør heller detta her Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
slyy
Guest




Good Luck!!! Empty
PostSubject: hehe   Good Luck!!! Icon_minitimeWed May 23, 2007 12:06 pm

he he.det er 5 månder til halo kommer.hva skal dere gjøre til det kommer?jeg vet om mange gode spillere i halo jeg og.så slapp av.og at vi kan kun spille med host.hehe.vil du a svaret på det,er jo det bare og ta en kamp mot oss.så får du se.dere får spille UNO i disse 5 måndene til halo kommer.dere vet at alle andre lag eier dere i gears..

ps.la heller kulene snakke.....................




slyy
Back to top Go down
Cyclone
Admin
Cyclone


Number of posts : 261
Registration date : 2007-02-14

Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeWed May 23, 2007 1:44 pm

Altså... jahn, jeg er i allefall 10 ganger bedre en deg i gears... så du burde i allefall lukke munnen din....


for det andre slyy, så hører jeg at du tar inn alt som snakker dritt, det er ikke bra for ryktet på klanen...

som jeg sier gang på gang til resten av klanen: Jeg driter i nC, er ikke ute etter konkuranse... ja gears er dødt, eneste som kanskje kommer en en turnering i norge, hvor det kanskje er 2-3 gode lag... de 2-3 lagene kunne like godt bare spilt mot hverandre....

jeg føler meg bra, for absolutt alle som kaster dritt er ute av klanen nå, sier ike at du gjør det slyy... men jahn, crazyjoker, crazysniper osv... delig... klanen har aldri stått mer sammen en det vi gjør nå... å jeg har innsett at det ikke bare går på å være best, men å spille med folk man liker.

Lykke til med nC jeg ønsker dere alt godt, å håper dere kommer langt i gears Smile

jeg gidder ikke mer dritt slenging nå, så flk får slutte å oppføre seg som små drittunger, å lære å oppføre seg... dere er da ikke 8 åringer... crazyjoker som sender meg dritt melding, alt jeg tenker om det er "for en taper, han er da ikke en 6 åring" og ang jahn sn dritt slenging, så tenker jeg bare at han slenger dritt fordi han ikke var god nok for klanen vår... ¨å nå får alle begynne å oppføre seg altså....herregud!!
Back to top Go down
Laugh Killer

Laugh Killer


Number of posts : 303
Age : 32
Bosted : Bergen
Registration date : 2007-02-18

Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitimeWed May 23, 2007 9:24 pm

bra sakt cyclone...
Dere leavet klanen for å ikke ha noe mer med oss å gjøre, så
hvorfor gidde å spamme i gjesteforumet vårt ?
Back to top Go down
Sponsored content





Good Luck!!! Empty
PostSubject: Re: Good Luck!!!   Good Luck!!! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Good Luck!!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Flames Of Eternity :: Challenge us?/Guest forum-
Jump to: